Политики

Общи условия

I. ПРЕДМЕТ

Чл. 1. Настоящите Oбщи условия са предназначени за регулиране на отношенията между „ЮПИТЕР 2009“ ООД, с. Дивотино, наричано по-долу за краткост ТЪРГОВЕЦ и клиентите, които ползват „ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН” и/или искат да сключи договор от разстояние, наричани по-долу ПОТРЕБИТЕЛИ, на електронния магазин, намиращ се на електронен адрес https://www.kuna.bg/ и електронна поща info@kuna.bg, наричан по-долу „ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН”. Този документ по-конкретно урежда взаимоотношенията във връзка с процедурата по сключване, изменение и прекратяване на договори по реда и при условията на  Глава IV, раздел I  „Договор извън търговски обект и договор от разстояние” от ЗЗП посредством „ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН” на https://www.kuna.bg, както и условията за ползване на „ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН” на https://www.kuna.bg.

ІІ. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА

Чл. 2. Информация съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите:
1. Наименование на Търговеца: „Юпитер 2009“ ООД с ЕИК 200819806

Седалище и адрес на управление: с. Дивотино ул. Единадесета N 20
Адрес за упражняване на дейността: с. Дивотино ул. Единадесета N 20
Данни за кореспонденция: info@kuna.bg
Вписване в публични регистри: ЕИК 200819806
Дружеството е регистрирано по Закона за данък добавена стойност № BG 200819806
Надзорни органи:
Комисия за защита на личните данни

Адрес: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2, тел.: (02) 940 20 46
факс: (02) 940 36 40, Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg, Уеб сайт: www.cpdp.bg

(2) Комисия за защита на потребителите

Адрес: 1000 гр. София, пл.”Славейков” №4А, ет.3, 4 и 6,

тел.: 02 / 980 25 24

Факс: 02 / 988 42 18

гореща линия: 0700 111 22

Уеб сайт: www.kzp.bg

III. ОБЩИ УСЛОВИЯ И ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН

Чл. 3. С цел избягване на всякакво съмнение, Електронният магазин намиращ се на електронен адрес https://www.kuna.bg, се администрира от „Юпитер 2009” ООД.

Електронният магазин https://www.kuna.bg служи като виртуална платформа за предлагане и продажба на стоки и услуги

ПОТРЕБИТЕЛЯТ се съгласява с настоящите общи условия на ТЪРГОВЕЦА, като ги приема безусловно и поема задължението да ги спазва. ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото едностранно да  обновява, допълва или променя настоящите Общи условия, както и структурата на своята Интернет страница. ТЪРГОВЕЦЪТ е длъжен да уведоми ПОТРЕБИТЕЛЯТ за изменения в настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ според чл. 147б от ЗЗП.

Чл. 4. (1) ПОТРЕБИТЕЛЯТ и ТЪРГОВЕЦЪТ се съгласяват, че всички изявления помежду им във връзка със сключването и изпълнението на договора за покупко-продажба могат да бъдат извършвани по електронен път и чрез електронни изявления по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис и чл. 11 от Закона за електронната търговия.

(2) Предполага се, че електронните изявления, извършени от ПООТРЕБИТЕЛИТЕ на сайта, са извършени от лицата, посочени в данните, предоставени от ПОТРЕБИТЕЛЯ при извършване на регистрация, ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ е въвел съответното име и парола за достъп.

Чл. 5. Общите условия за използване на Електронния магазин са следните:

5.1 За да пазарува и ползва всички услуги на Електронния магазина на ТЪРГОВЕЦА, е необходимо ПОТРЕБИТЕЛЯТ да е физическо лице (на или над 18г.) или юридическо лице или друго правно образувание, да се е регистрирал доброволно и безплатно чрез регистрационната  форма. Регистрацията изисква ПОТРЕБИТЕЛЯТ да предостави коректно своите данни, които включват: име и фамилия, адрес, телефон, е-mail адрес и парола, при необходимост данни на юридическо лице за издаване на фактура.

5.2 ТЪРГОВЕЦЪТ изисква от ПОТРЕБИТЕЛЯ, когато закупува стоки и услуги от Електронния магазин https://www.kuna.bg за друг Получател, ПОТРЕБИТЕЛЯ да предостави съответните данни на Получателя. ТЪРГОВЕЦЪТ изисква предоставянето на коректни данни с цел качествено изпълнение на предлаганите услуги. Желателно е ПОТРЕБИТЕЛЯТ да попълва на кирилица имената и адрес за доставка.

5.3. При успешна регистрация ПОТРЕБИТЕЛЯТ ще получи на посочен от него e-mail адрес потвърждение за потребителското име, с което ще може да влиза и ползва създадения профил в Електронния магазина на ТЪРГОВЕЦА.

5.4. При некоректно и/или неточно посочени данни ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото да анулира създаденият профил.

5.5. В Електронния магазин https://www.kuna.bg, съгласно чл.47 от ЗЗП, на всеки продукт са посочени: наименование на артикул, основни функционалности и характеристики; крайна цена на продукта в лева /с включен ДДС/.

5.6.  ТЪРГОВЕЦЪТ предоставя по своя преценка допълнителна потребителска информация, за по-пълна информираност на ПОТРЕБИТЕЛЯ при избора на покупка.

5.7. ТЪРГОВЕЦЪТ запазва правото си да променя цените без да уведомява предварително потребителите. ПОТРЕБИТЕЛЯТ или крайния Получател заплаща цената, валидна в момента на поръчката.

5.9.  ТЪРГОВЕЦЪТ предоставя на ПОТРЕБИТЕЛЯ техническа информация за продуктите съгласно техническите характеристики дадени от Производителя.

Чл. 6. ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, чрез Електронния магазин имат възможност да сключват договори за покупко-продажба от разстояние и да заявят доставка на предлаганите от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН стоки, включително следното:

6.1. Да извършат регистрация и създаване на профил за преглеждане на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН и използване на допълнителните услуги за предоставяне на информация;
6.2. Да извършват електронни изявления във връзка със сключването или изпълнението на договори с ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН чрез интерфейса на страницата на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, достъпна в Интернет;

6.3. Да сключват договори за покупко-продажба от разстояние и доставка на стоките, предлагани от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН;

6.4. Да извършват всякакви плащания във връзка със сключените договори с ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, съгласно поддържаните от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН начини за разплащане.

6.5. Да получават информация за нови стоки, предлагани от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН;
6.6. Да преглеждат стоките, техните характеристики, цени и условия за доставка;
6.7. Да бъдат уведомявани за правата, произтичащи от закона предимно чрез интерфейса на страницата на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН в Интернет;
6.8. Да упражняват право на отказ от договора, сключен от разстояние за стоките, предлагани от Търговеца, за които правото на отказ от договора е приложимо;

IV. ПОРЪЧКА НА СТОКИ И УСЛУГИ, СЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Чл. 7. (1) ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да закупи стоки и услуги онлайн https://www.kuna.bg след като влезе в профила си през използвана връзка «Вход» с e-мail адрес/потребителско име и парола и попълни формата за поръчка с въвеждане на необходими данни за доставка: име и фамилия, адрес, телефон, е-mail адрес. Може да пазарува и без регистрация, като гост.

(2) ПОТРЕБИТЕЛЯТ  избира конкретен продукт чрез кликване върху бутона «КУПЕТЕ» достъпен при преглед на продукта. Натискането на този бутон записва избрания продукт във виртуална потребителска кошница.

(3) ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да разглежда съдържанието на кошницата, да добавя нови продукти или да премахне вече добавени.

(4) ПОТРЕБИТЕЛЯТ потвърждава поръчката си чрез натискане на бутона «ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ПОРЪЧКАТА». В случай, че не добави нови данни за адрес на доставка или на друг Получател, ТЪРГОВЕЦЪТ приема по подразбиране  адреса за доставка, посочен в данните при регистрацията.

(5) ПОТРЕБИТЕЛЯТ задължително потвърждава, че се е запознал с Общите условия и ги приема, в противен случай не може да завърши своята поръчка.

(6) При направена поръчка, същата се регистрира и ПОТРЕБИТЕЛЯТ получава съобщение на посочения от него в регистрацията e-mail адрес с обобщени данни за направената поръчка: номер на поръчка, избрани продукти, единична стойност, цена за доставка, обща стойност на поръчката, адрес за доставка. Съобщението за регистрирана поръчка с обобщените данни за нея, не е приемане или потвърждение за изпълнението ѝ. До потвърждението на поръчката, което става  с изпращане на имейл за изпратената поръчка с приложена фактура ТЪРГОВЕЦЪТ е в правото си да не изпълни изцяло или частично поръчката поради наличие на независещи от него причини и при настоящите общи условия за което уведомява ползвателя с имейл.

(7) При некоректно и/или неточно попълнени данни на ПОТРЕБИТЕЛЯ или краен Получател, ТЪРГОВЕЦЪТ ще анулира постъпилата поръчка, с което автоматично се прекратява Договора за продажба от разстояние.

(8) Договорът за продажба от разстояние между ТЪРГОВЕЦА и ПОТРЕБИТЕЛЯ се счита за сключен от момента на потвърждаване на конкретната поръчка от страна на ТЪРГОВЕЦА и уточняване на срока за доставка по телефон или с имейл за изпратена поръчка с приложена фактура, от което произтича задължение за плащане от ПОЛЗВАТЕЛЯТ за закупената от него онлайн стока.

(9) ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото  да отмени поръчка при нарушение на някое от настоящите общи условия, като за това уведоми своевременно ПОТРЕБИТЕЛЯТ.

(10) На постъпили писмени запитвания и мнения през формата за контакти на ТЪРГОВЕЦА се издава становище или отговор на ПОТРЕБИТЕЛЯ, след извършена проверка, в срок от 14 дни.

(11) При заведена рекламация от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ, ТЪРГОВЕЦЪТ е длъжен да приведе стоката в съответствие с договора за продажба в рамките на един месец считано от момента на постъпване на рекламацията.

(12) При възникване на спор, можете да се обърнете към съответните органи за алтернативно решаване на спорове (АРС) – помирителните комисии към Комисия за защита на потребителите на адрес: https://kzp.bg/. При възникване на спор свързан с онлайн продажба може да използвате сайта за онлайн решаване на спорове (ОРС)

V. МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ

Чл. 8. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има възможност за избор да заплаща поръчаната стока чрез:

Наложен платеж – в брой при доставка (при извършена доставка с куриер на ЕКОНТ не се издава касов бон според НАРЕДБА № Н-18 ОТ 13 ДЕКЕМВРИ 2006 Г. ЗА РЕГИСТРИРАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА ПРОДАЖБИ В ТЪРГОВСКИТЕ ОБЕКТИ ЧРЕЗ ФИСКАЛНИ УСТРОЙСТВА)
Банков превод по сметка на ТЪРГОВЕЦА

При успешно заплатени поръчки чрез банков трансфер или картови разплащания, и съответен отказ от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ преди изпращане на пратката, ТЪРГОВЕЦА възстановява заплатената сума от ПОТРЕБИТЕЛЯ в срок до пет работни дни, като използва същото платежно средство използвано при първоначалната транзакция.

Чл. 9. Всички плащания се извършват в български лева, независимо от вида на разплащане.

Чл. 10. ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща стойността по фактура на закупената стока, с включена цена за доставка.

Чл. 11. Чрез доброволно избран метод за плащане ПОТРЕБИТЕЛЯТ извършва плащане към ТЪРГОВЕЦА за закупената онлайн стока.

Чл. 12. В зависимост от избраният начин за плащане, ПОТРЕБИТЕЛЯТ получава съответната информация, касаеща плащането.

Чл. 13. Поръчки с метод на плащане банков превод се изпълняват след постъпване на сумата по сметката на ТЪРГОВЕЦА.

VI. ДОСТАВКА

Виж документ Доставка на поръчките

Чл. 14. Доставката се извършва чрез куриерска фирма, с която ТЪРГОВЕЦЪТ има договорни отношения. При личен избор на куриерска фирма от ПОТРЕБИТЕЛЯТ, с която ТЪРГОВЕЦЪТ няма договорни отношения, не са валидни обявените условия за доставка и рекламация.

Чл. 16. Цената за доставка се изчислява по тарифите на куриерски фирми Еконт и Спиди.

Доставката е валидна при следните условия:

Заявените продукти са налични.
Стоката се получава след електронно потвърждение на поръчката в зависимост от наличността.
Адресът на доставката е уточнен.
Доставката се извършва до вход на жилищната сграда, без включена услуга качване до етаж.
Избраният начин на плащане е наложен платеж, или поръчката е предварително заплатена по банков път при регистрация на поръчката.

След направен контакт от страна на служител на съответната куриерска фирма, извършваща доставката, промяна в адреса за получаване от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ се заявява и урежда съгласно общите условия на съответната куриерска фирма за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ.

Чл. 19. Поръчките се доставят до адрес посочен от клиента като се извършва до входната врата на сградата, при осигурен достъп или до границата на дворното място или до офис на куриерска фирма.

Чл. 20. Поръчани стоки чрез Електронния магазин https://www.kuna.bg се доставят от куриер в срок уговорен с ТЪРГОВЕЦА, в зависимост от наличността на поръчания продукт.

Чл. 21. Посочените срокове се прилагат съобразно обявени графици на куриерските фирми за отдалечени населени места и официални празнични дни, когато се извършват доставки от куриерските фирми.

Чл. 22. В случай на забавяне на доставката, ТЪРГОВЕЦЪТ е длъжен да уведоми  ПОТРЕБИТЕЛЯ, независимо от причините на забавянето.

Чл. 23. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за закъснение, породено от действията на куриер или куриерска фирма.

Чл. 24. Стоката се предава на ПОТРЕБИТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯ срещу подпис, с който се удостоверява, че ТЪРГОВЕЦЪТ е изпълнил  поръчката.

Чл. 25. ПОТРЕБИТЕЛЯТ /ПОЛУЧАТЕЛЯТ оглежда доставената стока за транспортни повреди или други щети и предявява претенции в присъствието на куриер, или лице, доставящо пратката.

Чл. 26. С полагането на подпис на приемо-предавателен документ ПОТРЕБИТЕЛЯТ овластява куриера да предаде от негово име на ТЪРГОВЕЦА сумата по общата стойност от фактурата за доставената стока, при избран метод на плащане наложен платеж.

Чл. 27. При невъзможност ПОТРЕБИТЕЛЯТ да бъде намерен на посочения адрес за доставка от куриерската фирма, не по вина на ТЪРГОВЕЦА, лицето, извършващо доставка, оставя съобщение с телефон за контакт, на който получателят следва да се обади в рамките на 24 часа за уточнение на втори опит за доставка.

Чл. 28. В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ не осъществи връзка за уточняване на доставката, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от задължение да достави поръчката.

Чл. 29. В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ откаже да приеме поръчаната стока, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и лицето, извършващо доставка я връща на ТЪРГОВЕЦА.

Чл. 30. Рискът от загуба или повреда на стоката преминава от ТЪРГОВЕЦА върху ПОТРЕБИТЕЛЯТ /ПОЛУЧАТЕЛЯТ в момента, в който той  или посочено от него лице, различно от превозвача, приеме стоката.

VII. ГАРАНЦИЯ

Чл. 31. ТЪРГОВЕЦЪТ предоставя на ПОТРЕБИТЕЛЯ стока, която съответства на договора за продажба

Чл. 32. ТЪРГОВЕЦЪТ предоставя на ПОТРЕБИТЕЛЯ стока с поета търговска или производствена гаранция, в съответствие с договора за продажба не по-малко от 1 години, считано от датата на фактурата, с възможност за удължена гаранция

Чл. 33. ПОЛЗВАТЕЛЯТ получава от ТЪРГОВЕЦА търговска гаранция в писмена форма, съдържаща информация за: съдържание и обхват на гаранцията; срок на търговската гаранция; териториален обхват на търговската гаранция; име и адрес на Оторизирано лице, предоставящо търговската гаранция, пред което може да бъде предявена.

VIII. РЕКЛАМАЦИЯ И ОТКАЗ ОТ ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА ОТ РАЗСТОЯНИЕ

Чл. 34. При получаването на стоката, ПОТРЕБИТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира видими недостатъци като: нарушена цялост на опаковката, козметични транспортни дефекти, липса на придружаващи аксесоари, липса на придружаващи документи /което и да е от изискваните от българското законодателство/, незабавно да информира лицето, извършващо доставката.

Чл. 35. В случай, че са налични дефекти или установени липси в окомплектовката, в присъствие на куриера или лицето извършващо доставката, се съставя констативен протокол като ПОТРЕБИТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ отказва да получи пратката и информира търговеца в писмен вид на следният имейл адрес:  info@kuna.bg .

Чл. 36. В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ не направи оглед на получената стока и не предяви незабавни претенции, пред лицето извършващо доставката, стоката се смята за одобрена, и потребителят губи право да претендира тези обстоятелства на по-късен етап.

Чл. 37. В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ е избрал по собствено желание куриерска фирма, с която ТЪРГОВЕЦЪТ няма договорни отношения за доставка на своята поръчка или е възложил на такава връщане на стоката обратно към ТЪРГОВЕЦА, рискът от загуба или повреда на стоката е изцяло за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ съгласно чл.103в ал.2 от ЗЗП. ПОТРЕБИТЕЛЯТ отправя претенции към избраният от него превозвач.

Чл. 38. ПОТРЕБИТЕЛЯТ, който има качество на потребител по смисъла на ЗЗП, има право  на основание чл.50 от ЗЗП да се откаже от сключения договор от разстояние без да дължи неустойка или обезщетение в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката, съгласно чл.50 т.2а,б .

Чл. 39. ПОТРЕБИТЕЛЯТ информира писмено ТЪРГОВЕЦА за решението си да се откаже от договора за продажба  преди изтичането на 14-дневния срок  по чл.50 от ЗЗП, ТЪРГОВЕЦЪТ изпраща на ПОТРЕБИТЕЛЯ незабавно потвърждение на получено заявление за отказ от договор за продажба.

Чл. 40. ПОТРЕБИТЕЛЯТ връща стоката на ТЪРГОВЕЦА в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката по  чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на ТЪРГОВЕЦА е преди изтичането на 14-дневния срок.

Чл. 41. ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява заплатената сума от ПОТРЕБИТЕЛЯ за закупения продукт, включително с разходите за доставка, в 14-дневен срок, считано от датата на уведомяване за решението на ПОТРЕБИТЕЛЯ да се откаже от договор за продажба. Препоръчваме на ПОТРЕБИТЕЛЯ сумите платени с наложен платеж да бъдат връщани по банкова сметка. В случай на несъгласие от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ за предоставяне на банкова сметка, сумите ще бъдат възстановени с пощенски запис. Сумите, платени онлайн задължително се връщат по банковата карта на ПОТРЕБИТЕЛЯ. При неспазване на срока за връщане на стоката от ПОТРЕБИТЕЛЯ, ТЪРГОВЕЦЪТ задържа възстановяването на заплатената сума докато не получи обратно стоката от потребителя.

Чл. 42. Когато стоката е дефектна, тя се подновява или ремонтира от ТЪРГОВЕЦА спрямо условията на гаранционния договор.

Чл. 43. Правото на отказ от договор за продажба от разстояние в 14-дневен срок по чл.50 от ЗЗП не се прилага за запечатани информационни  продукти, софтуер, разопаковани стоки и консумативи, които поради своето естество могат да влошат качеството си. Във връзка с чл.57 т.9 от ЗЗП, ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява заплатена сума за използван или изпробван информационен продукт, с цел да се установи естеството, характеристиките и доброто функциониране.

Чл. 44. ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява разходи за доставка, ако  ПОТРЕБИТЕЛЯТ доброволно е избрал различен доставчик от предлаганите от ТЪРГОВЕЦА, с които има договорни отношения

6.13. В случай на обстоятелствата посочени в чл.34, чл.25 и чл.36, или загуба на стоката, ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява заплатената сума за стоката и всички свързани с нея разходи.

Правото на отказ от договор за продажба от разстояние в 14-дневен срок по чл.50 от ЗЗП не се прилага за продукти приведени в режим на работа със задължителен, обявен от ТЪРГОВЕЦА и производителя оторизиран монтаж с оглед на безопасност и нормално функциониране, без прилежаща документация (заверена гаранционна карта от оторизирано лице за извършени монтажни и демонтажни дейности) потвърждаваща спазени предписания, и съответна правилна експлоатация на уреда.

Политика за поверителност

ПОЛИТИКА ЗА ЗАЩИТА, ПОВЕРИТЕЛНОСТ И НЕПРИКОСНОВЕНОСТ НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

I. Обща информация

Настоящата Политика за защита на личните данни предоставя информация относно събирането, обработването и опазването на личните Ви данни, получени във връзка с ползване на https://kuna.bg/

За въпроси и връзка с „Юпитер 2009“ ООД, e-mail: info@kuna.bg

За подробна информация относно защитата на личните данни, също така за подаване жалби и сигнали можете да се свържете с Комисията за защита на лични данни: гр. София, бул. „Цветан Лазаров“ № 2, тел. 02 9153580, e-mail: kzld@cpdp.bg.   

Ползвайки услугите на https://www.sfcbg.com/ Вие се съгласявате със събирането, използването и обработката на Вашите лични данни съгласно настоящата политика и Регламент (ЕС) 2016/679.

Стоките и услугите предлагани от „Юпитер 2009“ ООД, посредством електронния сайт https://kuna.bg/ са предназначени за пълнолетни лица навършили 18 години.

Предоставянето на личните Ви данни за ползване на https://kuna.bg/ е доброволно. В случай, че откажете да предоставите необходимите лични данни на https://kuna.bg/, Вие се отказвате от възможността да закупите стока или ползвате услуга на нашата електронна платформа.

https://kuna.bg// не носи отговорност за обработването на лични данни на сайтове, към които https://kuna.bg/ има външни препратки.

Настоящата Политика за защита на личните данни е неразделна част и допълва Политиката за употреба на бисквитки и Общите условия на сайта https://kuna.bg/.

II. Начини за събиране на лични данни

Събиране на лични данни, предоставени от потребители на сайта чрез изричното им съгласие.

Автоматично събиране на лични данни, получени посредством използване на „бисквитки“ и други сходни технологии.

Събиране на данни, получени от трети лица: доставчици на реклама, анализи, информация в резултат от търсене, базирани извън ЕС; доставчици на технически разплащателни и доставни услуги и др.

III. Субекти на лични данни и видове обработвани данни

Посетител е всяко лице, което е заредило в уеб браузъра си страница на https://kuna.bg/.

Видовете данни, които подлежат на обработване са: местонахождение на посетителя, извършени действия от посетителя в https://kuna.bg/, предпочитания на посетителя, вида на използвания браузър/устройство, информация, съдържаща се в “бисквитки”.

Обработването се извършва за: водене на статистика за посещаемостта на https://kuna.bg/, усъвършенстване на функционалностите в на https://kuna.bg/, маркетингови цели.

Данните се съхраняват до изтичане на предвидената валидност на дадена „бисквитка“ или до изтриването ѝ от посетителя.

Видовете данни, които подлежат на обработване са: имена, адрес, телефонен номер, е-mail адрес, IP адреси, информация за извършени действия от потребителя в https://kuna.bg/.

Обработването се извършва за: предоставяне на възможност за осъществяване на правни сделки и услуги в  https://kuna.bg/.

Данните се съхраняват до 10 години след последната извършена заявка за услуга или регистрация от потребителя, който е посетил сайта https://kuna.bg/

С оглед пълноценното предлагане на услуги в https://kuna.bg/ е възможно споделяне на личните Ви данни със следните лица: държавни органи, куриерски компании, професионални консултанти (счетоводители, одитори, адвокати, банки, застрахователни компании) и др. Възможно е да бъдат споделени частични данни при възникнало правоотношение между потребител, който е страна по договор за услуга с https://kuna.bg/ и търговски партньор на дружеството, явяващ се съвместен администратор на предоставените данни.

https://kuna.bg/ не събира информация относно: раса, етническа принадлежност, религиозни и философски убеждения, сексуална ориентация, сексуален живот, политически възгледи, членство в синдикални организации, здравословно състояние, генетични и биометрични данни, наказателни присъди и престъпления.

В рамките на https://kuna.bg/ може да е налично съдържание, което препраща към външни уеб страници, собственост на трети лица. В случай, че решите да посетите подобни сайтове, https://kuna.bg/ не отговаря за политиките, съдържанието и процеса на тяхното функциониране.

IV. Бисквитки

Страниците на https://kuna.bg/използват „бисквитки“ за съхранение на данни. Можете да настроите браузъра си да откаже изцяло или частично „бисквитките“. За повече информация, моля, прочетете нашата Политика на бисквитките.

V. Сигурност на данните

https://kuna.bg/ е предприело необходимите мерки за защита на Вашите лични данни с цел предотвратяването на неправомерно осъществени ползване, промяна, унищожаване, разкриване, достъп, случайно изгубване и др.  

VI. Вашите права

Като субект на данни и потребител/ползвател на https://kuna.bg/, Вие имате следните права:

a. Право на информация

Съгласно приложимото законодателство в областта на личните данни, имате правата по-долу, като ние се задължаваме да отговорим на всяко Ваше искане в 1- месечен срок от получаване на искането писмено и без дължима такса. При наличие на фактически или технически затруднения за своевременно изпълнение на такива искания, срокът за изпълнение може да бъде удължен с още 2 месеца, за което ще бъдете уведомени до един месец от получаване на Вашето искане.

b. Право на достъп

Можете да поискате потвърждение дали и какви лични данни за Вас се обработват, както и достъп до тези данни.

Всяка информация, комуникация и действия по и във връзка с вашите права се извършват и предоставят безплатно. Когато исканията на потребител са явно неоснователни или прекомерни, по-специално поради своята повторяемост, „Юпитер 2009“ ООД може или да наложи разумна такса, като се вземат предвид административните разходи за предоставяне на информацията или комуникацията, или предприемането на исканите действия.

c. Право на корекции

Ако обработваме непълни или неверни лични данни от Вас, можете да поискате тяхното коригиране или тяхното допълване по всяко време.

 d. Право за изтриване

Можете да поискате изтриването на личните Ви данни в следните случаи:

  • личните данни повече не са необходими за целите, за които са били събрани или обработвани по друг начин;

  • оттегляте своето съгласие, върху което се основава обработването на данните и няма друго правно основание за обработването;                  

  • считате, че личните данни са били обработвани незаконосъобразно.

Имайте предвид, че може да има други причини, които да осуетят незабавното изтриване на Вашите данни, като например законово регламентирани задължения за съхранение, висящи производства, установяване, упражняване или защита на съдебни искове и др. 

 e. Право на ограничаване на обработването

Имате право да поискате ограничение на обработката, ако:

  • оспорвате точността на личните данни, за срок, който ни позволява да проверим точността на личните данни;

  • обработването е неправомерно, но не желаете личните данни да бъдат изтрити, а изисква вместо това ограничаване на използването им;

  • ние не се нуждаем повече от личните данни за целите на обработването, но Вие ги изисквате за установяването, упражняването или защитата на правни претенции;

  • сте възразили срещу обработката на данните в очакване на проверка дали законните основания на „Юпитер 2009“ ООД за обработка на данните имат преимущество пред Вашите интереси.

При поискано ограничаване на обработването ние ще ви информираме преди отмяната на ограничаването на обработването. 

f. Право на преносимост на данни

Можете да изискате предоставените от Вас данни в структуриран, обичайно използван и машинно четим формат, когато са изпълнени едновременно двете условия:

  • обработването на конкретните данни се основава на получено съгласие или на договорно основание; 

  • обработването се извършва по автоматизиран начин.

 g. Право на възражение

Вие имате право, по всяко време и на основания, свързани с Вашата конкретна ситуация, на възражение срещу обработване на Ваши лични данни, което се основава на легитимен интерес или е необходимо за изпълнението на задача от обществен интерес или упражняването на официални правомощия, в случай, че такива са предоставени на „Юпитер 2009“ ООД, включително профилиране, основаващо се на тези основания.

Когато сте дали съгласието си за обработване на данни за целите на директен маркетинг, Вие имате право по всяко време да направите възражение срещу обработване на лични данни, без да посочвате основания. 

h. Право да подадете жалба

Ако смятате, че сме нарушили приложимо законодателство по защита на личните данни при обработката на Вашите данни и в резултат сме засегнали Вашите права, молим да се свържете с нас. Разбира се, имате също така право да подадете жалба до надзорния орган. В България това е Комисията за защита на личните данни.

l. Разрешаване на спорове и приложимо право

В случай на спорове, приложимото право е правото на Република България, а компетентния съд – съответния съд в гр. Перник.

Всякакви спорове между „Юпитер 2009“ ООД и потребителите на https://kuna.bg/ по повод лични данни могат да бъдат разрешавани чрез преговори между страните. В малко вероятния случай на правен спор, той следва да бъде отнесен пред Комисията за защита на личните данни или директно пред компетентния съд.

Политика за бисквитките

Настоящата политика за „бисквитките“ има за цел да Ви информира относно методите на работа  с „бисквитки“ при посещаване на сайта на https://kuna.bg/. Използването им ни позволява да определим индивидуално интересите и предпочитанията на достъпилите уебсайта, също така осигуряват пълноценното му функциониране и предоставяне на качествени услуги.

Какво представляват „бисквитките“?
„Бисквитките“ са малки текстови файлове, които се запазват на Вашия компютър или мобилно устройство, когато посещавате даден уебсайт. Съхранената информация улеснява работата Ви със сайта и отразява Вашите действия, предпочитания, идентификационни данни (например: потребителско име, размер на шрифта) и др.

Ние и нашите доставчици на услуги можем да използваме следните видове бисквитки:

1.    Задължителни бисквитки

Те се ползват само от нас и се съхраняват на Вашето устройство само по време на моментната сесия на сърфиране. Базовото функциониране на https://kuna.bg/пряко зависи от наличието им и без тях платформата не би могла да изпълнява зададените ѝ действия.

Можете да настроите браузъра си да блокира (или да ви предупреждава за) задължителните “бисквитки”, но така ще спрете работата на някои компоненти от сайта. Тези “бисквитки” не съхраняват лична информация и се изтриват със затваряне на https://kuna.bg/.

Искаме да знаете, че използваме „бисквитките“ на основание чл. 4а от Закона за електронната търговия (ЗЕТ) и член 6, ал. 1, буква (е) от GDPR.

2.    Бисквитки за функционалност и ефективност

Тази категория “бисквитки” служи за: идентифициране на потребителя при многократно достъпване на сайта, начин на използване, съобразяване с индивидуалните му предпочитания, временно съхраняване на анонимна информация и др. Например “Бисквитките” за функционалност и ефективност включват “бисквитки” за разпознаване на устройство, запазване на предпочитания относно размер на шрифта, логин и др. Този тип “бисквитки”, могат да се съхраняват по-дълго време на устройството, те могат да бъдат използвани при повече от една сесия на браузъра и се наричат постоянни. При изтриването им сериозно се ограничава функционирането на сайта.

3.    Бисквитки на трети страни

Определени страници в https://kuna.bg могат да покажат съдържание от външни доставчици (например: Facebook, Google, YouTube и др.). Достъпването на това съдържание  е възможно с приемането на техните правила и условия, върху които „Юпитер 2009“ ООД няма контрол.

Третите страни, които задават тези „бисквитки“, могат да разпознават компютъра Ви както когато посещавате съответния сайт или услуга, така и когато посещавате други интернет страници или услуги. Основните цели на подобна политика са: оформяне на статистически данни за посещаемост на сайта ни (например: Google Analytics), извършване на рекламна дейност във външни сайтове (например: Google AdWords), интегриране на инструменти от трети страни в https://kuna.bg/ (например: Facebook API, осигуряващ регистрация с Facebook профил или Google API, осигуряващ регистрация с Google профил и др.)

4.    Управление и изтриване на „бисквитките“

В зависимост от използвания браузър имате възможност да прегледате, ограничите или забраните „бисквитките“, също така да настроите известие, с което всяка нова бисквитка ще иска разрешение за приемане или отказване. Можете да изтриете всички бисквитки на вашето устройство, като изчистите историята на сърфирането във Вашия браузър, но по този начин може да загубите съхранена информация (например: предпочитания за сайтове и услуги, данни за автоматично влизане в профили и др.)

5.    Промени в политиката за бисквитките

Промени в Политиката на „бисквитките“ ще бъдат публикувани на тази страница. Настоящата политика е неизменна част от Политиките за поверителност и Общите условия на сайта.

Доставка на продуктите

Доставките на поръчки се извършва с куриерски фирма Спиди или Еконт.

Всички поръчани стоки се доставят със Спиди или Еконт до избран адрес или офис на съответната куриерската фирма. 

Ако потребителят има предпочитания за това коя куриерска фирма ще изпълни доставката е длъжен да уведоми и уточни това с операторите по време на обаждането за потвърждение на поръчката.                             

  
Ако потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не приеме пратката от куриерския офис да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция Продавачът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.

Доставката се поема от копувача!

СРОКОВЕ ЗА ДОСТАВКА:

Срок за доставка на поръчаните стоки от 3 до 5 работни дни в зависимост от населеното място и графиците на куриера за неговото обслужване. Освен ако в описанието на артикула не е упоменат друг срок за доставка.

Срока на доставка може да бъде увеличен, ако поръчката е направена в дни на официални празници.

В случай, че поръчаният артикул или артикули не са налични, клиента се уведомява за срока на доставка.

Доставки не се извършват по време на официални празници и почивни дни.

ЦЕНА ЗА ДОСТАВКА:

Цената за доставка се изчислява по тарифите на куриерски фирми Еконт и Спиди.

Ориентировъчна цена на доставка – 7,00 лв.

Можете да изчислите цената на доставка на следните по-долу посочени препратки към калкулаторите на съответните куриерски фирми за по-точна информация.

– https://www.econt.com/e-econt/calc/calc_new.html

– https://www.speedy.bg/calculate

Формуляр за връщане на продукт

Връщане на продукти

Данни за клиента

Данни за продукт

*Транспортните разходи при връщане на продукт са за сметка на клиента

0
    0
    Количка
    Количката е празнаОбратно в магазина